Мета:
□ актуалізувати та розширити знання про джерела географічної інформації; скласти загальні уявлення про підходи до класифікації карт; формувати практичні вміння розрізняти та порівнювати різні види карт, сприяти опануванню основ картографічної грамотності;
□ розвивати вміння знаходити та аналізувати інформацію, самостійно та за допомогою вчителя обирати критерії для класифікації, встановлювати причиново-наслідкові зв'язки, будувати логічні міркування;
□ виховувати уважність, самостійність, працелюбність, повагу один до одного.
Обладнання: підручники, атласи, фізична карта світу, фізичні та тематич¬ні карти материків, географічні енциклопедії та довідники, журнали, комп'ютер, мультимедійний проектор, мультимедійна презентація. Тип уроку: комбінований.
Очікувані результати: учні зможуть наводити приклади джерел інформа¬ції; називати різні види карт; порівнювати карти за масштабом та просторовим охопленням, розрізняти карти за змістом в атласах.
Скачати
Якщо Ви потрапили на наш ресурс не випадково, а в пошуках матеріалів для вчителя, то впевнений, Ви знайдете тут багато цікавої та корисної інформації.
Коментарі
Дописати коментар